„Lindex“ yra vienas pirmaujančių mados prekių tinklų Europoje, turintis maždaug 480 parduotuvių 17 šalių. „Lindex“ verslo koncepcija – mada besidominčioms moterims siūlyti įkvepiančius drabužius už prienamą kainą. Parduotuvėse galima rasti kelių skirtingų linijų drabužių moterims ir vaikams, apatinio trikotažo ir kosmetikos.

42 % prekių pagamintos iš tvaresnių medžiagų. Iki 2020 m. pritaikant mažo poveikio procesus, naudojant mažiau vandens, mažinant elektros energijos vartojimą  bei chemikalų   naudojimą „Lindex“ planuoja šią dalį padidinti iki 80 %.

„Lindex“ priklauso Suomijos biržoje registruotai STOCKMANN grupei.

_____

„LINDEX“ DRABUŽIŲ SURINKIMO INICIATYVA

„Lindex“ nenori, kad pirkėjams nebereikalingi drabužiai ir tekstilė atsidurtų sąvartynuose, todėl nuo spalio mėnesio Lietuvoje pradeda drabužių surinkimą perdirbimui.

Siekdama, kad jos veikla būtų tvari, „Lindex“ stengiasi prailginti savo gaminių naudojimo laiką ir kuo sumaniau panaudoti išteklius.
Ilgainiui sieksime kuo labiau sumažinti visų modeliavimo ir gamybos grandžių veiklos daromą poveikį aplinkai ir visais būdais tausoti ją kartu su tiekėjais, partneriais ir pirkėjais. Vienas iš mūsų tikslų – iki 2025 m. pasiekti, kad 100 procentų „Lindex“ medžiagų būtų perdirbtos arba gaunamos iš tvarių šaltinių.

• Kad patenkintumėme poreikius ateityje, privalėsime našiau naudoti išteklius. Vienas iš būdų juos tausoti yra tekstilės pakartotinis panaudojimas ir perdirbimas.
• „Lindex“ bendradarbiauja su ne viena organizacija, kad paskatintų pakartotinį tekstilės panaudojimą ir perdirbimą.
• Tekstilė surenkama „Lindex“ parduotuvėse Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, o nuo 2019 m. spalio mėnesio – ir visose „Lindex“ parduotuvėse Lietuvoje.

„Lindex“ priima visų rūšių tekstilę – nesvarbu, kur ji įsigyta. Jos būklė nesvarbi, bet ji turi būti sausa, švari ir sudėta į plastikinį maišelį. Pirkėjai gali atnešti neribotą kiekį tekstilės ir už kiekvieną „Lindex“ parduotuvėse atiduotą maišelį gaus po vieną nuolaidų kuponą.