2019 08 01

Naujos G9 gastronominės erdvės „Food Hall“ vaišėmis mėgavosi būrys įžymybių

Gurmaniška pažintimi su nauja gastronomine erdve „Food Hall“ šįvakar oficialiai atidaryta sostinės Gedimino prospekte įsikūrusi prekybos erdvė G9. Vilniečių ir miesto svečių pamėgta vieta, po septynis mėnesius trukusios rekonstrukcijos, su nauju pavadinimu G9 duris atvėrė pirmadienį.

Trečiadienio vakare G9 netrūko kviestinių svečių, tarp kurių – tinklaraštininkė, restoranų konsultantė Urtė Mikelevičiūtė, verslininkas Benediktas Gylys, socialinių tinklų įžymybė Naglis Bierancas, dainininkė Anžela Adomovič ir Žygimantas Gečas, dizaineris Joringis Šatas ir Viktorija Šaulytė, Simona Burbaitė, Simona Starkutė, Saugirdas Vaitulionis ir daugelis kitų.

Naujoje gastronominėje erdvėje „Food Hall“, kurioje veikia 9 maisto ir gėrimų tiekėjai, svečiai buvo vaišinami mini burgeriais su 9 dienas brandinta jautiena (pastrami), širdelės formos vafliais, vegetariškais ir veganiškais užkandžiais bei kitais specialiai atidarymui paruoštais patiekalais. Svečiams buvo pasiūlyta ir speciali kavos kokteilių degustacija.

„Food Hall“ interjeras sukurtas steampunk stiliumi – bazalto lavos grindys, vario vamzdžio šviestuvai, atitvėrimai tarp minkštasuolių iš betono ir surūdijusios armatūros, odininko rankų darbo kėdės.

„Steampunk stilistika pasirinkta naudojant priešpriešos metodiką. Prekybos centras yra nuosaikus ir ramus, o „Food Hall“ – visai kitas pasaulis, kur daug detalių, mazgų, šviesos, muzikos. Tikimės, kad ši gastronominė erdvė taps nauju miesto traukos centru“, – sako architektų biuro „Performa“ architektas Valerijus Starkovskis. „Food Hall“ interjerą jis kūrė kartu su architektais Gediminu Tiškumi, Haroldu Grigucevičiumi, o 3D vizualizacijas ruošė Andžej Šostak.

„Food Hall“ veikia veganiškas restoranas „Rosehip“, burgerinė „Drama Burger“, picerija „Pizzaland“, azijietiškos virtuvės meistrai „Spoon out“, arbatinė „Formosa“, kavinės „Wafflatte“ ir „Caffeine“, japoniškų koldūnų baras „Gyozabar“ ir DRNKS.

Atsinaujinusi prekybos erdvė G9 nuo liepos 29 d. pirkėjus pasitinka pasikeitusiu interjeru, bendru erdvių išdėstymu ir naujomis parduotuvėmis. Nekilnojamojo turto investicinis fondas „Lords LB Baltic Fund IV“ į prieš pusantrų metų įsigytą prekybos centro rekonstrukciją investavo daugiau nei 5 mln. Eur.

Po rekonstrukcijos 100 proc. išnuomotame G9 veikia „Lidl“, drabužių parduotuvės „NewMood“, „Locals.lt“, taip pat atsinaujinusios ir išaugusios „H&M“ bei „Lindex“, JNBY, „Frank Walder“, restoranai „Gan Bei“ ir „Carre“ su terasa, „Vaga“ knygynas ir kiti.

Nuo liepos 15 d. ketvirtajame aukšte jau veikia bendradarbystės erdvė „UMA Workspace“. Planuojama, kad rugsėjį G9 pirkėjus pasitiks pirmoji Lietuvoje drabužių parduotuvė „COS“, duris atvers sporto klubas „GYM+“, „Nespresso“ parduotuvė.